Money!

Jag har nu återigen pengar!!! Hämtade ut mitt nya bankomatkort igår, så nu kan jag "leva" igen. Inte för att jag gör av med så mkt pengar på vardagarna i vanliga fall, men bara för att man inte har/kan använda sitt kort så behöver man det hela tiden! Men det måste ju vara psykist...fastän ändå inte.

Sitter på jobbet nu och väntar in 3:orna, gympaläraren på skolan har varit sjuk hela veckan så jag har fått agera backup till både den ena och den andra klassen (Men jag klagar inte, gillar att ha huvudansvaret och vara ensam med klassen, annars så är vi ju nästan alltid två jag och Amal). Men...det kommer ett men idag faktsikt - Jag är aptrött!! Jag vaknade kl 02.10 inatt och har sedan dess omjöjligt kunnat somna om! Detta har lett till att mina ögon svider och är sådär vackert rödsprängda och jag vill inget annat än vila huvudet på kudden ett tag. Det har jag dock inte tid med. Magen är kaputt oxå med har hittat en liten dryck som jag tar med mig varje dag och jag tror faktiskt att den hjälper...lite...- Den är från valio sortimentet och heter MAX. Det är en liten yoghurtshot heter det med smak av persika och passionsfrukt och ska innehålla alla braiga bakterier som en stressande mage behöver!

Nu hör jag rösterna..dags att återgå till min plikt!

ps.ingen vara från tradera ännu....suck....ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0