Morning

Det är fredags morgon...jag börjar jobba om 3½ timme, och har stägningen idag! !Lovely(???)

Fick ett sms igår kväll av elkan vid 22.30 "äru vaken??" Pensionär som jag är, vet hon att jag vanligtvis inte är vaken vid den tiden, men denna gång så var jag faktiskt det! Och tack för det, för guuud så jag skrattade då hon ringde och berättade sin story. Jag skrattade så tårarna rann och så jag sträckte mig i magen på höger sida..!:) Man kan inte göra annat när man ser bilden framför sig: Elkan i duschen som tror att hon tappat alla sina ögonfransar...hahaah!! nu dog jag igen..!

Försöker få tag i vårdcentralen nu oxå..och det gott folk är inte det lättaste! En dataröst säger "det är upptaget" sen bryts samtalet. Jag bara älskar den svenska sjukvården!!!! (i-lands problem or what?)

Jajja, ska väl försöka ta tag i den här dagen åh, städning står på listan så man kommer hem till ett rent hus ikväll efter hårt arbete!

Toodelooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0