Pensionär.se

Japp..06.20 vaknade man imorse då..HERREGUD!!! Jag är LEDIG!! Gjorde dock det bästa av situationen och har nu hunnit med en promenad, två maskiner tvätt plus frulle - inte illa pinkat!

Nu väntar en tredje maskin som ska lastas, en varm och härlig dusch, en rajd ut till media markt med en sjujävla utskällning om att det är något fel på min dator och det ska fixas NU!

En till liten irritation är att det är någon i min tvätt stuga som snor mitt sköljmedel! Jaa det är sant! Sist jag skulle tvätta var min helt nya sköljmedelsflaska TOM! Jag köpte en ny...nu när jag ska tvätta..mindre än halva kvar! Va i hel....! Vem gör sånt? Inte bara en gång utan flera gånger?!?! Man slutar aldrig att förvånas....

Idag firar min mormor och morfor 50 årsbröllopsdag! Ett jättefint kort finns på dem i tidning idag då dem går ut i från kyrkan och morfars hockeylag håller upp sina klubbor som de går under....50 år...vilken grej!!

Trevlig påskafton på er då!

Kvack! elle gal menar jag elle...va säger kycklingarna?? Kvidevitt??

Kommentarer
Postat av: Stain

Vilken typ! Som snor sköljmedel.. hm :/
See you tonight :) Kram Stina

2008-03-22 @ 09:53:07
URL: http://stinamattsson.blogg.se
Postat av: Moster Anna

Glad Påsk på dig min älskling !!
Kramar Moster Anna-Lena puss puss

2008-03-22 @ 15:54:59
Postat av: Maccan

Tips: Häll nått äckligt i en skäljmedelflaska, typ klorin. Ställ sedan i tvättstugan. Lycka till!

2008-03-22 @ 22:47:45
Postat av: Henke

Tja Lina. Henke svensson här
haha, fan du hejja på mej i Sidsjön fö nå veckor sen.
så jävla pinsamt ja inte kände igen dej:P.

aja, du jobba på skola du me?

ha de, henke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0