Road tripp!

Då jag slutade redan kl 12 idag så skyndade jag mig att höra av mig till syrran för att höra om vi inte skulle ta våran road tripp till glada hudik och besöka dollar store där. sagt och gjort! Inom en halvtimme satt jag, elin, alfred, magnus och moster anna-lena i bilen på väg mot vårat äventyr!:)

Resan var sjukt trevlig och innehöll många skratt:)Hittade dock inte allt för mkt på dollar store..måste faktiskt erkänna att jag tycker butiken i h-sand är bättre...den må vara mindre...men bättre!
Jag handlade:
Två krukor till kanappen
2 duschcreamer
1 brun utan sol
Kakfat
Och så lite snacks då..givetvis:)

Elin, Alfred och Anna spanar in de oootroligt vackra sjalarna (??)
Magnus vägrade vara med på kort..men skam den som ger sig!
Anna med sin problematiska lykta..köpa elle inte? Få den att öpnna sig...få den att få plats i en liten plastpåse..
Den coolaste killen i stan!

Märks det att jag är stolt över min nya kamera? Nee...tänkte väl de.

Måste bara tillägga..vi åkte till nån affär oxå som hetter Albin och Herbert elle va fasen den nu hette...iaf så var där anna hittade sin lykta...som jag trodde förföljde mig! Vartän jag gick i affären så stod den där jäkla lyktan bredvid mig! Bröjade bli sjukt nojjig över den..tills jag ser anna..gå omkring med lyktfaan och ställer den här och där för att kolla om den är tillräckligt snygg och samt lämna den en stund för att glo på annat...!

Jaaa som sagt..resan gav mig inte mkt prylar men en hel del goda skratt!

Tack för den!

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Ja du har inte skrattat så mkt på ett långt tag åt din blogg och resan till den glada staden.Jag skrattade åt min Jävla lyckta.Men nu står den på plats och lyser faan vore väl annars///I LOVE YOU LINA........

2008-03-04 @ 21:34:20
Postat av: Moster Anna

Bäst att jag säger till dig att LYKTA stavas så här.Jag är rädd för du är ju lärare,så det blev ett stav fel av MIG.Och du min vän,vi var inne på Albert o Herbert.HA HA.....

2008-03-04 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0