Ryckningar

Jaa då har jag varit ute och köpt mig en ny dator då..och jag vill bara grina!!!! Det sas och stod att denna hade en superb processor att här skulle det gå snabbt!! MY ASS!!!  Den jobbar hur sakta som helst så nu vill jag bara lägga mig ner och grina...varför är detta så typiskt mig? Kan jag få ha tur med nått här livet elle??? Nä Gud sitter där uppe på sitt lilla jävla moln och skrattar hjärnan ur sig nu då han ännu en gång har kunnat gjort livet surt för mig!

sen så har jag märkt nu att när jag blir så här arg/irriterad/stressad så får jag typ nervryckningar i vänstratinningen..spooky...

Nu ska jag gå och dö..som en jävla fattiglapp med en DÅLIG DATOR!




Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Lina !!!Jag håller tummarna att du får en bättre dag i morgon.
Många Kramar// Moster:)

2008-03-19 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0