Smarta människor

Jag ogillar smarta människor..som jag inte känner. Exempel: Jag träffar en ny människa och vi hamnar i en diskussion där jag anser att jag är ganska så säker och tror på min åsikt..men människan som sitter emot har en helt annan åsikt och det gör mig tokig! Jag börjar med att dra till med alla argument som jag vet för att vinna kampen, och vid den första diskussionen ger jag mig INTE!! Då jag i nästa diskussion inser att jag inte har mycket att komma med..och märker att personen i fråga besitter en sjujäkla mer kunskap än mig så ger jag upp...eller jag ger inte upp jag ser på personen på ett helt annat sätt..nästan så att han/hon blir min idol och vid tredje diskussionen så sitter jag med öppen mun och suger åt mig av kunskapen.

Vad säger nu detta om mig? Att jag är en svag jävel som inte står för mina åsikter? Att jag rent ut sagt är dum i huvudet? Eller helt enkelt är en mega tönt? Ärligt talat så tror jag alla 3....och en 4:e att man lär sig någonting nytt varje dag! (där fick jag till det!)

Måste avsluta med en sådan sjuk gullig konversation som två pojkar på jobbet hade idag:
Pojke 1: Alltså jag har HELA fickorna med kottar!
Pojke 2: Men..varför det?
Pojke 1: Men ifall det blir krig såklart!! Då ska jag vara kottmästaren!

Är ungar sweet eller what?

Nu väntas sängen och min nya bok!

Eat shit and die!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har fickorna fulla med barr ja, fem miljoner myror kan inte ha fel!

2008-03-06 @ 09:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0