Ursäkta

Men jag måste få så störa mig lite.

Jag hatar verkligen tjejer som kallar sina killar/sambos/fästmän/ osv. för älsklingen..!! Det låter nå så fruktansvärt töntigt!!! Och varje gång jag hör någon kalla sin käresta för det eller skriver det så klias det i maggropen på mig och jag vill bara skrika: Men herregud, han har väl ett namn!?!?!

Missförstå mig inte, jag tycker inte det är fel att ha små smeknamn på varandra..det är ju töntigt men ändå gulligt på nåvis, och nått som är mellan två stycken..men detta ord älsklingen..."älsklingen är och tränar...älsklingen kommer hem snart..jag längtar efter min älskling" älsklingen hit och älsklingen dit..kill me now!!!

Att vara nåns älskling är underbart..men att vara älsklingen??? Neee....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0