What the fuck!!

Kan det här med att vara sjuk lägga ner elle??
Nu sitter jag här med ett rinnande näshål och ett täppt...jag blir störd.

Var och fika med Mia på stan idag, åt kanske den godaste chokladboll jag någonsin ätit på det dära ekologiska cafét. Siddan skrattade åt mig och charmade mig som aldrig förr!

Efter att jag lämnat av Mia till någon mamma bebis grej (elle hon var med först) så gick jag in på afrohörnan. Har hört att de har löshår där (nu äre många som tänker, men neeeej inte löshår det är så fult!!) Må så hända men jag är sugen på det! Vill ha en låång tjockfläta hängandes på axeln...fiint! Men med min beslutsångest så blev det så klart inget. Letade som ett tok sedan för att få med mig nå nytt roligt plagg hem..lyckades jag? Givetvist inte. Det är inte mitt mode, jag är för fet och egentligen för fattig.

Två påsar följde dock med mig hem. I den ena låg det två nagellack, i den andra 3 par trosor och 2 par strumpbyxor.

Nu ska jag spraya upp mitt ena näshål och täppa igen det andra.

Tillsvidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0