ja men..

Hur kul är det att vara sjuk? Egentligen så skulle det ju kunna vara hur skönt och skoj som helst. Man skulle kunna sova när som helst och hur länge som helst, man skulle kunna baka, städa, spela tv-spel, se på film etc. MEN! Man kan inte sova för antingen så svettas man eller så fryser man eller så rinner snoret eller så stör hostan. Man kan inte baka för man kan inte luta huvudet över bunken för då skulle snor helt plötsligt ingå i receptet, och sen så orkar man inte röra om smeten heller för den delen. Städa, jaa..jag svettas nog som det är då jag är frisk då jag städar-need I say more? Se på film..mm,,,mysigt..skönt avslappnade..jaa just det MAN SOMNAR!

Jag är less..och det kan ju tilläggas att lingonveckan är på G vilken minut som helst. Lovley!! SOM JAG LÄNGTAT!!!

                                                                                

Kommentarer
Postat av: Kattis

älskade ironi :)

2008-05-20 @ 10:32:08
URL: http://kattajonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0