Små glimtar

Jag älskar verkligen att gå på fotboll och glutta på gifflarna. De må vara sämst, det må vara kallt, det må skapa träsmak i baken, men det är kul:) Jag längtar alltid tills nästan match, trots att det inte är någon direkt kvalite fotboll, men det är en tradition som jag och pappa har. Tror jag började följa med pappa och kolla på GIF när jag var 4-5 år kanske. Men då var det roligare att leka med mikael burman och de andra grabbarna ovanpå kiosktaket:)

För att prata om något helt annat, sitter och ser på en dokumentär nu på 2:an, som handlar om en tjej som växt upp med utvecklingsstörda föräldrar...villen jävla situation! Den är så tragisk...

Hade tänkt lägga upp lite bilder nu, men måste tag i en annan sak först, återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0