Alive?

Jag vet inte ens om jag lever nu eller inte för så trött är jag.

Mitt senaste dygn har sett ut så här:

22.00: Beställer taxi till 02.20 och taxibolaget undrade vad jag i hela friden skulle med en taxi den tiden på dygnet på en tisdagsnatt
01.00: Ringer klockan, och jag tror på allvar att jag ska dö av trötthet då jag drar mig till duschen
02.20: taxin kommer
02.25: Jag ringer och väcker Elin då jag är sjukt rädd för att sitta på navet själv mitt i natten
02.40: Bussen kommer.
06.00: Bussen stannar på Umeå busstation och jag har inte sovit en blund, då jag frös så jag hackade tänderna under hela resan.
06.00-06.30: Jag sitter på busstationen och löser korsord i väntan på att bussen till Skolan ska gå
07.00: Jag kommer till skolan och den är INTE upplåst som vaktmästaren lovade mig. Dock kommer en kille med passerkort till en annan byggnade och jag får gå in med honom och tänker ta mig dit jag vill via bakvägen. Jag kommer halvvägs då jag möts av en låst dörr och får vända tillbaka....
07.20: Jag kommer in på skolan och sätter mig och se one tree hill och gossip girl i väntan på att börja.
09.00: Vi börjar
11.30: Jag upptäcker att jag tappat mobilen
12.00: Jag hittar mobilen!! (den fungerar knappt, så konstigt vore det om ngn skulle snott den)
12.00-13.45: Jag och Teresia pratar igenom vårat arbete.
14.00-18.00: Jag åker buss i 4 timmar tillbaka till sundsvall och hamnar bredvid en tant som fiser konstant och bakom en kvinnan som lutat tillbaka stolen till max så jag fick inte ens plats med mina ben.

Jag är trött..slut...men imorgon är det en ny dag.
Bibblan
Visa upp min kaluffs för emma som vill ha mig som hårmodell
Kolla på en lampa som mamma vill att jag ska ha
Jobba.

Natt.


Kommentarer
Postat av: Annie

Ah, ja, Umeå har ju ett bra universitet osv^^

Själv går jag bara på Thoren Business School :) Men de är fint det med :D

2008-11-05 @ 21:14:31
URL: http://pohland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0