Bröllopsform

Jaa, nu har jag sett bröllopsform igen och blivit lite sentimental.

Sist så berättade jag om min totala förhållandeångest, idag tänkte jag berätta om den obotliga romantikern som bor i mig:)

Mannen denna gång i programet är jättesöt och lämnar små lappar till sin fru lite varstans och det är något som även jag skulle kunna göra. Jag är inte den som gillar att få eller ge blommor, det känns för opersonligt och vem vill egentligen ha blommor? vad har dem för syfte? En liten personlig lapp är värt såååå mycket mer. Inte sms, dem skriver man dagligen, utan en lapp. Att man har tagit sig tid och tanken att skriva några fina ord på köksbordet eller dyligt.

Får ofta höra att jag måste kliva ur drömmarna och inse att den kärleken jag drömmer om inte finns, men jag vill inte riktigt inse det. Jag vill kunna vakna och tittat på man och känna samma kärlek som jag kände 10 år tidigare. Så säg inte att det är omöjligt, ge mig bara chansen att få visa att det går!

Nu blev jag nästan så smörig att jag fick lite spya i munnen. Men men, det är jag på torsdagskväll framför bröllopsform ;)

Nu ska jag titta på mina fina stolar som jag fått av pappa i födelsedagspresent i dag. Önskade mig 4 henriksdalsstolar av honom och nya så skulle de ha gått på 2500, av en slump gick jag in på blocket igår och finner 6!! stolar för 1500. Detta var en win - win situation. Killen blev av med stolarna, jag fick mina, och pappas plånbok sved inte lika mkt:)

Klickade även hem en vinst på tradera igår, ett par nya vita converse i skinn, me like!! Nu hoppas vi bara att dem passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0