Dåligt samvete

På grund av att jag inte får tag i de böcker jag behöver och att jag jobbar heltid så hinner jag inte med allt jag ska göra på uppsatsen. Det framkallar ett otroligt dåligt samvete hosmig och en panik som sträcker sig till Kina och tillbaka.

Tänk om jag inte klarar av det här?? Jag vill inte svika Teresia...och inte mig själv heller... Och det är INTE lätt att göra detta då vi bor 30 mil ifrån varandra och den bästa kontakt vi kan få är via mail och telefon.

Det suger i magen på mig och fastän jag VET då jag kommer hem från jobbet att jag måste sätta mig och plugga så orkar jag inte...det är fullt ös på jobbet nu, inte en lugn stund så då jag kommer hem så säckar jag ihop totalt!!

Fasen, ge mig lite motivation!! Tid!! Och bättre böcker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0