Heldag

på stan med mamma är vad jag haft idag.

Har valt ut min födelsedagspresent idag. En lampa...jag blev kär!! Det var mamma som hade hittat den åt mig och jag kunde inte annat än att hålla med om att den var PERFEKT!

En klänning till mig själv och present till Jacob följde oxå med hem. Dock har jag stora eller ska jag kanske säga små problem med mina klänning. Ryggen på klänningen är i spets, vilket gör att jag inte kan ha ngn BH på mig. Jag har varit in i varje underkläderbutik i hela s-vall, men ingen, INGEN hade några "nippel pads" eller vad det heter. Sådana man sätter över bröstvårtan. Jag menar, jag kan ju inte gå helt bar! Då kommer ju folk tro att jag antinge fryser eller är..jaa..mm...;)

Funderade på tejp..men tejp!?!? Fatta då jag ska ta bort skiten sen?? Oooh....!

Men nu ska jag leta mig något att äta, sen gå upp till mamma och ta mig ett glas vin där innan jag beger mig vidare.


Kommentarer
Postat av: syster

Lindex har!!!!!

2008-11-08 @ 20:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0