Jag måste erkänna

Har suttit och pluggat nu i någon timme. Läst igen lite artiklar, sammanfattning av böcker, samt skrivit lite granna på min litteraturgenomgång. Och jag måste erkänna; Ikväll var det roligt!:)

Det är inte alltid roligt att plugga, men de kvällar då man har lite "flyt", då orden kommer lite av sig själva, då är det roligt. Jag är faktiskt taggad att skriva detta arbete just nu, och jag ber till gud att det håller i sig! Trots att jag är trött då jag kommer hem efter en 9 timmars lång arbetsdag, så tycker jag att det är skönt att veta att jag ska göra något på kvällen.

Minns på den tiden då jag pluggade på heltid. Efter att man skrivit en tenta så var man oftats "ledig" i en-två dagar, och dem dagarna var man helt rastlös. Trots att man alla kvällar innan, halvt grinat för att man tyckt det varit jobbigt att plugga, så blev det alldeles tomt då man helt plötsligt inte hade någon bok att läsa eller uppsats att skriva. Kroppen vänjer sig förjäkla snabbt!

Men nu ska jag gå till mamma och hämta bilen och göra en sanbbhandling.

Sen...jaa sen..ni vet..."you know you love me...xoxo"

Kommentarer
Postat av: Moster

Lina du är så duktig.Jag tycker att du ska vara stolt äver dig själv.Jag är stolt över dig.Massor med kramar:)

2008-11-11 @ 20:49:21
Postat av: Sandra

21a, jag är på!! :)

2008-11-11 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0