Min morfar

Imorse då jag gick till jobbet då var det sjuukt halt!! Detlixom regn/snöade och halkan var ett faktum. Såg bilar som kröp nedör skönsbergsvägen och bilar som inte tog sig upp för den. Detta fick mig att tänka på min morfar.

Min morfar är en sådan man som klipper gräsmattan med sax (ungefär) och tvättar sin bil varje kväll för att den ska blänka. Det han även gör att vägra köra sin bil inne stan på vintern. Varför? Joo för att saltet förstör bilen! Han är en perfektionist (stavas det så?) ut i fingertopparna. Och banne den som pillar på hans bil eller gräsmatta - det är dödsstraff!!

Som tur är bor han i lgh nu och har bilen i garage, så han klarar sig :)

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Moster

Ha Ha Ja du Lina håll inte i dig i Morfars bil om du är vinglig.Trevlig Helg !!!!

2008-11-14 @ 12:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0