Okej

Även att jag stavade rejält med två ll i inlägget innan. Samt att min särskrivning är av hög rang! Har jag nämnt att jag är lärare??!! Dock så är INTE svenska ett av mina ämnen och tur är väl det, för då bådar inte framtiden för mina elever gott!

One tre hill avsnittet sög verkligen ikväll, redan då musiken började i programmet förstod jag: nej...det kommer vara ett sådant där cp-avsnitt då dem gör ngt speciellt. Jojjo, mycket riktigt. Skit var det!

Måste till bibblan imorn åh och försöka hitta några böcker om integrering och segregering, men med det katastrofala bibliotek som vi har här i s-vall lär jag väl inte hitta mycket. Som när jag frågade om de hade någon artikelsökbas, jojjo det hade dem minsann och oj så stolt hon var över den! Letar fram 8 artiklar som jag vill ha..tror ni dem fanns?? Nää inte en enda hade dem!!! Varför ha en sådan sökbas om man inte har något?? SOPIGT!

Nu blir sängen och greys som jag inte hunnit med att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0