Sakta men säkert

så börjar jag bli människa igen. Men är fortfarande sliten med stort s!!

Vi var ju en hel del från jobbet på festen på stadshuset i lördags och jag kan ju säga så här, jag var inte de enda som var sliten. Magnus hade skakningar, Johnny spydde hela dagen igår och Micke kunde inte förmå sig att lämna soffan. Ni kanske fattar galoppen nu, att lördagen var hård?

Fick även ett sms nyss från Marie att det var dags att tagga tills på lördag då det vankas den årliga charmfesten...jag rös av tanken att alkohol skulle befinna sig i min kropp igen...

Men nu måste jag på toa, sen blire skriva klart det jag lovat Teresia, sen hämta glas och matlådor hos mama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0