Sambo

Japp, så har man blivit sambo då - med Harpo. Har ju tidigare berättat att jag skulle ta min systers ena katt då han inte verkar må så bra hemma hos dem. Idag hämtade jag honom. 2 timmar har gått och jag är redan en vas fattigare...hehe:) Men man kan ju inte klandra honom. Han är ju nyfiken och måste spana in allt, så lite spill får jag nog räkna med!

Och tack gode gud för att vi fick lönen idag!! 4 dagar för sent....den var minst sagt efterlängtad!
Skulle ju egentligen åkt till Umeå idag för att träffa min handledare, men då det inte fanns nå pengar i plånkan så blev det lite halvsvårt.

Men nu ska jag gosa lite med Harpan och sedan ta hand om tvätten för att slutligen åka till pappa där jag är bjuden på middag ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0