Skräck

Har precis sett bröllopsform för första gången, vilket för övrigt var ett riktigt roligt program, men det fick mig att tänka...

Jag lider av sjuk förhållandeskräck. Så fort det börjar kännas att det kanske kan bli nått med någon så får jag PANIK!! Jag blir som en magnet av samma styrka - stöter bort så fort de kommer nära. Varför? Vet inte.  Jag klagar på tok för ofta att jag är singel, men klarar ändå inte av att ha någon, vart går det ihop??

Beror det på att jag helt enkelt är rädd, eller har jag bara inte mött den rätta?

Det som känns mest oroväckande är att jag inte träffat nån som det ens känns liiiite rätt med. Men det är ju så mycket som ska stämma in! Jag ska gilla honom, mina vänner ska gilla honom och givetvis min familj.

Du där prins på din vita häst. Jag, vännerna och familjen har väntat länge nu på att du ska komma till mig. Slå på GPS på hästen nu och ta dig hit!! Ta inga genvägar, de blir oftast omvägar till slut ändå!

Jag väntaaaaar......!


Kommentarer
Postat av: moster

Lina !!!!

Han med stort H kommer snart.!!!

Det kanske finns en Tomte ute.Ja inte sådana tomtar du har träffat utan han med stort hjärta.Trevlig Helg o massor med kramar:)

2008-11-21 @ 09:57:31
Postat av: Anonym

Hej gumman

såg en vit springare häromdagen susa förbi, kanske han hade fel på GPS:en för jag tyckte verkligen att hästen såg lite förvirrad ut. ha,ha :-) Kram på dig /Mamma

2008-11-21 @ 13:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0