Smärta!

Igår kväll hade jag kvällen till ära på mig klackeskor. Detta tillhör inte vanligheten, och jag kan säga att det kommer att dröja läääänge innan jag sätter på mig ett par igen för jesus så ont det gör i fötterna!!

Redan då jag och Sonja gick ifrån avney till oscar så smärta fötterna nå så förbannat! Men på Oscar hade jag det så trevligt så jag glömde den för ett tag. Tills det att jag skulle gå till taxikön....Smärtan var OLIDLIG och jag funderade starkt på att ta av mig skorna. Men att bara gå i strumpbyxor i snöblask kändes ännu värre. Då jag står i taxikön ömmade fötterna nå så fruktansvärt att jag var nära till gråten! Det stod ett par framför mig och tjaffsade med varandra om att killen inte ringt den tid han sagt (suck) och jag ville bara säga till tjejen: Du är grinig för att han inte ringt en viss tid?? Ta mina fötter för EN minut och jag lovar att du skulle förlåta honom för den bagatellen.

Det sjuka är att fötterna mina fortfarande gör sjukt ont! Jag kan inte ens ha vanlig skor....så no more high-heals!!

Ps. Varför äter man fastän man inte är hungrig då man är bakis? Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0