Fridag

Ja så heter det då man inte jobbar. Fridag. Jag har längre inte något som heter helg, utan "fridagar".

Klev iaf upp i god tid idag, hade en intervju att gå på. Avslöjar senare vad det handlar om, om det går vägen eller inte.

Har precis sett Dumpad, och vilken bra film! Den var inte för töntig och ni vet i romantiska komedier så ska det alltid bli ett JÄTTE avbrott i det lycklig pga avslöjning om vad, kysste fel etc...Men denna var precis lagom och ROLIG!:)

Ska se mer film ikväll med elkan, undra vad för ngn? Tips? Nää just det, det är ju bara min mamma som skriver i denna blogg och hennes filmtips tror jag inte passar mig i smaken, inte för att jag tror att hon sett nån heller på den senaste tiden.

Kom och tänka på en sak nu. Handväskor.

Det är väl bland det störigaste vi tjejer äger ändå?? Visst, väskor är fina, men faan så i vägen!! Man gå som lutande tornet i pisa för att hålla faanskapet på plats. Man har på tok för mkt skit i den och hittar aldrig det man vill då man gräver i den! Och då man ska dansa är den bara ivägen! Nån jäkel fastnar i den så man följer med till baren fastän man ville dansa, den drar åt för hårt och gör att kläder sitter fel.

Men den är bra oxå..ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0