Klyfta

Igårkväll då jag var ute och strövade omkring i cybervärlden så snubblade jag in på en för mig okänd persons blogg. I denna blogg fanns det bilder på personens vänner, och en av dessa vänner hade bland de största brösten jag sett, och en urringning som inte var av denna värld.

Det som slog mig då var att, tjejer med stora bröst behöver bara visa liiiite klyfta, så är det "VÄRSTA URRINGNINGEN" Medans tjejer med små bröst kan nästan visa hela alltet utan att någon skulle reflektera. Jag med andra ord skulle kunna gå med en urringning ner till magen, utan att någon skulle lägga märka till mina små bröst.

Varför är det så?

Urringning som urringning, eller är det volymen där innanför som räknas? Tydligen.


Ps. Jag använde ordet urringning 6 gånger i detta inlägg. Inte illa pinkat! Ds.
              Vilken reflekterar man mest över?         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0