Mat

Folk pratar om biteline pizzor här på jobbet idag och jag som inte ens gillar dem blir sjuukt sugen!

Även att jag ska impa i lunchrummet idag då jag har med mig värsta maträtten ist för havregrynsgröt som jag annars äter VARJE dag. Jag har till och med tillagat rätten själv! Imponerande va? Kycklinglåda...really yummy:)

Torsdag är det idag åh...och jag har legat en dag före hela veckan. I måndags trodde jag det var tisdag och igår trodde jag det var torsdag..vet ni hur lång denna och morgondagen kommer bli då?? Jag suktar efter fredag...ett glas vin och annat gott ska förtäras då. Och på lördag är det utgång med tjejerna. Kan ju förvarana er (som ska ut med mig) att lekar har tagits fram och en rejälfylla är oundvikligt.

Back to work. hoppas jag inte svarar fel så många gånger idag som jag gjorde igår. Flera gånger sa jag: Välkommen till Lina! Hahah, skulle även ha sagt att de kunde välja att ha mig som abonnemang för 99,149,199 eller 299 kr i månaden.


Kommentarer
Postat av: kim

jag tror jag tar ett abg med lina för 99! låter ganska överenskomligt ;)

2008-10-23 @ 09:29:09
URL: http://letsrock.blogg.se/
Postat av: CH

Jag tar abonnemanget för 299. Jag får känslan av produkten är bra och jag vill utan tvekan ha hela paketet, all inclusive så att säga:P

2008-10-23 @ 13:05:36
URL: http://www.youtube.com/watch?v=xA-w6bjwUJI
Postat av: emma

verkar som du har kul på jobbet..NOT!! ditt jobb får nog bara två toasters av fem möjliga!:)

2008-10-23 @ 18:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0