Min onsdag

Har hunnit städat idag vilket känns väldigt skönt. Det var inte direkt stökigt innan, men efter lite damtorkning, damsugning och totalsanering av badrum så känns det alltid så himla fräsht och skönt! Dock svettades jag ju som en gris pga bastuvärmen här hemma.

Håret blev jag iaf jättenöjd med! Carro är verkligen så himla duktig. Hon vet att jag är livrädd för förändring så hon tar alltid sakerna i etapper. Håret är fortfarande blondt men med blonda kopparslingor. Klippte mig ju även igår, en hel drös av centimetrar fick lämna mig samt att det klippte en "för lång" lugg. Lite gardin över det hela lixom.

Jag är ju ingen bild bloggare jag elle, men tänkte faktiskt lägga upp en bild på håret, men fasen hur man ser ut då man knäpper kort på sig själv! Blir nästan lite mörkrädd om det är sanningen som visas i min kamera....

Men nu ska jag iväg på modevisning. Alla går på innebandy..och jag går på modevisning. Vart ligger logiken?

Kommentarer
Postat av: mia

Men in me bild för jag e riktit nyfiken nu ju! :)

2008-10-15 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0