Nyttig?

Det här med att vara nyttig är inte något för mig det heller... Imorse blev det en halv marabou chokladkaka innan frukost. Men what to do? Jag var ju sugen!! Den låg och tittade på mig och sa: ät mig....ät mig!!! Så jag gjorde det! MmmmMarabou.....:)

Som sagt, jag var ju sjukt nervös inför gårdagens jobb. Mina händer skakade då det var dags att ta första samtalet, och jag svarade fel gång på gång! istället för att säga "Välkommen till Telenor du pratar med Lina" Sa jag: "Välkommen till telenor du pratar med Sundsvall". Jag och Kim skrattade så vi höll på att dö, och sen gör hon samma sak! Hehe vi är verkligen ett tillskott till detta företag.....(?)

Ska hoppa in i duschen och bege mig till Lisa. Har alla mina grejer där, inte ens en mascara har min lya att bjuda på. Inte för att den används så flitigt men man vill ju ha möjligheten iaf.

Tråkig tisdag blir det oxå, då man varken kan ladda hem one tre hill eller gossip girl. Det är en veckas paus i Usa. En veckas paus?? Amerikanare vettu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0