Spratt!

Min lägenhet spelar mig ett spratt just nu!

Igår då jag skulle duscha så fanns det inget varmvatten, och jag som bara måste duscha på morgonen, annars tycker jag att man går omkring med sömn i kroppen hela dagen.

Idag då? Joo då jag vaknar i morse så tänkte jag: Faan vad varmt det är härinne? Då jag gick ut i vardagsrummet var det ÄNNU varmare, och i badrummet var det olidligt! Tills jag upptäcker att alla mina element står på högsta och bara sprutar ut värme. Jag har nu stängt av alla element samt öppnat fönstrerna för det går inte att andas ens.

Vad ska hända imorn då tro? Vattenskada? Trasigt kylskåp? Spännande...

Färgning av kalufs ska ju göras idag. Jag kommer med största sannolikhet bli sjukt missnöjd och grina i två dar...men det tillhör ju lixom.

Kommentarer
Postat av: kimpa

aah, är värsta spänd å höra hur det går med håret! haha :D

2008-10-15 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0