The girl next door

Jag har sett en film nu som gjorde att magen vände sig ut och in, och spyan var inte långt bort. The girl next door heter filmen och den handlar om två unga flickors vars föräldrar dör så de måste bo hos i sin faster. Filmen är baserad på en verklig händelse och man klarar inte av att se alla scener för huden krullar sig...

Det är en film man bör se, men samtidigt måste jag varna att den är inte lätt att sig igenom. Fick pausa flera gånger, samt ta bort ljudet och hålla för ögonen.

Nu till en annan sak. Jag klarar inte av att vara ledig. Vare sig det är helg eller "fridag". Trots att det inte är roligt att jobba så är det betydligt tråkigare att vara hemma. Att bara vara med mig själv. Tror ni det är roligt?? Jag menar sådan glädjespridare till mig själv är jag inte direkt:) Även att det inte finns ngt att göra! Det är städat, tvätten är klar, disken är klar, och det här med att ligga på soffan pallar jag inte...blir rastlös efter en kvart.

Men, ska ta och koka lite kaffe nu då farmor och farfar kommer på besök med NYBAKAD SOCKERKAKA!!!!! kanske det bästa som finns...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0