Varför?

När jag går hem ifrån jobbet varje dag, så kommer jag alltid på grejer att blogga om.

Men så kommer jag hem och jag måste gå på toa, sen fixa mat, diska, slappa i soffan, så när det är dags att blogga har jag ju glömt bort vad det var som jag tänkte på förut.

Imorn är även sista dagen som vi får fråga om hjälp jobbet, samt att vi har slutprov på hela skiten imorn. Okej att vi inte får hjälp..det är företagets fel då kunderna nu kommer att få vänta längre samt få felaktig information. Och okej att vi har fet-testet, det löser sig om man inte klarar det.

Men.

Vi som nu hållt ihop i över en månad ska nu splittras. Vi kommer inte jobba i samma team, samma pass, eller att sitta med varandra längre och det känns skittrist!

Trots att jag tycker jobbet är skitsvårt och haft klumpar i magen inte bara en utan flera gånger, så har jag ändå haft det så jäkla roligt! Jag har skrattat minst 5 timmar om dagen sedan jag träffade dessa härliga människor:)

Nu till ngt annat Flisan fyller ju 20 år idag!!:) Hon har tagit klivet ur tonåren och kommit in i vuxenvärlden på riktigt hehe:)
Hoppas du haft en fin dag L!!

Nu: Hämta matlåda hos mamma (snälla lilla mamma), hem, borsta gaddarna och sen sängen.

Jag behöver helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0