Jag är för trött

för att blogga just nu..denna utbildning tar fasen knäcken på mig!Och det både på gott och ont.

Alltså idag har jag skrattat så jag blev helt svettig! Mitt bord som jag sitter vid är aldrig tyst. Vi pratar om allt från tellitubbies till bitches av alla dess slag. Till och med våran chef hakade på oss idag och vi skrattade så alla grinade:)

Röda faran gick iaf igenom besiktningen -TACK GODE GUD FÖR DET! Sen att den med all förmodan kommer pajja imorn eller nått då, då det vore så typiskt mig, får jag gräma mig över då!

Har precis laddat hem One tree hill och Gossip girl nu...-kvällen är räddad!! Men som vanligt så komemr ju något som man inte vill ska hända, hända så man kommer bli irriterad. Ibland kan jag längta till en series absolut sista avsnitt så allt och alla får bli lycklig och man får (förhoppningsvis) de slut som man längtat efter under seriens gång.

Och min mamma och mat....haha jag hämtade ju en matlåda där igår. Jag kollade aldrig i den då jag visste vad det var för rätt. Men så vare lunchdags och jag öpnnar lådan..och jag tror på allvar att människa trott att hon skulle föda hela mitt jobb!!!! För shit vilken portion! Sonja på jobbet hade glömt ta med sig mat så hon fick halva min! Hahha, så om ni undrar vart jag fått min runda stjärt och mataptit ifrån så tror jag ni fått erat svar nu....

Nu: Naturgodis M-m-m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0