Lasy ass..

Skulle städa nu på morgonen, blev att jag tröck i mig gårdagens godis och rakade benen istället. Jag kan det här med att göra de saker som ska göras ja!

Ska hoppa in i duschen nu och bege mig ner till stan. Har inte en krona, men har nallat av mig själv för på högsta allvar så äger jag INGA höstkläder. Inga byxor, inga tröjor och defenitivt inge jacka. Jag hoppas egentligen att jag inte hittar nått eftersom jag är luspank ända till löningen i oktober!! Åhh skjut mig nu!!

Men vet ni, jag ska fasen i mig köpa mig en trisslott idag. Jag menar med min otur i kärlek borde jag ju vinna högsta vinsten!?!?! Fast sist jag gav mig in i spelens anda och gick till ett stånd där det var vinst varje gång, var som sagt mitt snöre som jag drog i tomt....jag kanske borde inse mitt öde..!?!? :)

Nepp, shower, tyg på kroppen, stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0