T-t-t-tiiisdag!

Vilket betyder seriens dag! Hemladdat är: One tree hill, Gossip girl, samt Greys Anatomy som jag glömde att se i fredags.

One tre hill avsnittet är sett. Resten hinner jag nog inte med, då jag är pensionär och vill sova kl 21 nuförtiden och det är Idol fram till den tiden.

Och en sjuk grej. Berättade idag på jobbet om en gång för mååånga år sedan då jag åt så många mandariner så att jag spydde.

Nu fick jag ett sms från syrran och konversationen löd såhär:

Elin: Fy fan för dig när du spydde mandariner

Lina: Haha faan va sjukt! Jag berättade denna historia idag på jobbet! Även att det tog i stopp i spyan och ut kom en halv mandarin!! Snacka om glups!:)

Elin: Usch!

Love is in the air:)

Notice: Saker och ting är allt för ofta allt för krångligt, min hjärna får f**n inte plats med nå mer krångel, så jag säger nej tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gossip girl ska du se med mig!:P

2008-09-30 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0