Who am I?

Precis ätit upp min kopp fil med russin. Jag är trött. Sjuuuukt trött!

Jag klarar inte av att vara vaken längre än till 21 nu på kvällarna. Det är omöjligt!

Lisa var här igår, vi såg idol och gossip girl. Jag var inte direkt hyper social då mina ögon höll på att slå igen för dagen varje gång jag blinkade.

Men nu till ngt annat än trötthet.

Finns en kille på jobbet som jag tyckt mig känt igen, men har inte kommit på ifrån vart. I måndags så kommer han och hjälper och så fort han ställde sig bredvid mig började mina hjärna :"vem är han? vem är han? varför känner jag igen honom? varför känner jag igen honom?"

Igår ramlade poletten ner. Det är min första riktiga "förälskelse" brorsa. Det var när han log igår som jag fick min aha-upplevelse. Kan nog bara vara de där bröderna som har det där leendet. Det är som mysigt på nått sätt och det har fått mig att le många gånger...för längesen:)

Men nu bråttom. Jag kliver upp 10 min tidigare och blir ändå sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0