Äsch

Orkar inte blogga. Så jag sammanfattar helgen kort och bjuder på några bilder ist.

Fredag:
God mat av Elkan
God kladdkaka av MIG
Snygg Markus på Tv:n
Slumdog millioner är grym
Somna i soffan

Lördag:
Seg start på dagen, men soffhäng som största prio
Snabbvisit på stan, och en blå kjol fick följa med hem
Elkan och jag surplade vin hemma hos mig, innan vi drog oss vidare till Emma
En vanlig, men ändå ovanlig utgång på oscar, där jag träffade på både den ena och den andra som jag inte sett på evigheter
Tvingade Elkan att bära min stegräknare
Somnade med sminket på

Söndag:
Vaknade med sminket på vilket är ALDRIG trevligt
Fick ett enormt sug på McDonalds, och skapade ett hos elkan med, så off we went!
Ville ha milkshake, men givetvis så fungerade inte maskinen
Svullade hos E till Robinsson, och insåg att jag hatar miljonären Christian! Grina hur mkt du vill i media efteråt, men det är ju ändå dina ord. Han är med andra ord ett pucko.
Träffade Kimpan och Sonja, och låt mig erkänna - prata är något vi är RIKTIGT grym på!


                   

Och så här såg man ut dagen efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0