Ohoj!

Svar: Nej Henke, jag kommer aldrig, ALDRIG att visa bilder på hur jag såg ut. Det räcker med att min mamma har sett mig, för hon måste ju älska mig i vilket fall:)

Som ni kanske märkt så har det varit lite smådött här inne på senaste, ber om ursäkt men det har varken funnits tid eller lust.

Munnen värker iaf fortfarande som f-n! Ringde till käk-kirurgen idag, men hon tyckte jag skulle stå ut med smärtan iaf två veckor innan ngn åtgärd skulle göras. MEN KOM IGEN!!! två veckor?? Ville nita den jäveln genom luren, men det är bara att härda då.

Även att jag håller på att skratta ihjäl mig just nu! Har ni sett "ballar av stål"?? Det är såå fruktansvärt roligt!! Speciellt "en jobbig jävel". - joooobbigt va?!?! Hahahah sååå kul! Tips till er som inte har ngt att göra på måndagar kl 21.55

Men nu ska jag göra kvällsrutinen:
Tvätta nunan
Borsta gaddarna
Krypa ner i sängen
Lösa korsord
Somna


Detta skulle ha publicerats igår?? Det händer ofta nuförtiden. Störigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0