Fjällen

Äh! Lika bra att rycka upp sig på en gång!! Inte sant? :)

Så varför inte visa upp lite bilder då kanske??

Torsdag.

     
Så var vi äntligen på väg!! Färdgodis var ett måste. Och ingen blev gladare än jag då vi fick lov att sätta på oss solbrillorna. Kvällen spenderade borta i Hellström/Jonssons stuga.

Fredag.

                
Fredagen började med en skotertur över ängarna och en bit upp över fjället, innan vi byggde oss en snögrotta som vi satt och solade i och grillade korv M-m-m! Snön hade hunnit bli ganska så otålig så man gick igenom den flera gånger, vilket framkallade måååånga skratt :) Jag och elin avnjöt var sin cider/öl utanför stugan innan det var dags för "Afterski - här kommer vi!" Där sjöng vi till bandet, drack öl, jäger och fisherman för fulla muggar, Kvällen spenderades till en början i Hellström/Jonssons stuga där det bjöds på mat och en sjujäkla förfest! Vi dansade, micke sjöng, och det var bara så jäkla roligt!!! Utgången på skalet den kvällen är cencurerad, då jag nog skulle få x-antal blåmärken av vissa om jag berättade...hehe ;) Men roligt till förbannalse var det iaf!! Sista bilden är jag med en pannlampa. Då både jag och elin var för lat för att gå upp och släcka lampan på kvällarna så var detta lösningen.

Lördag.

    

Lördagen började med att vi besteg början av ett fjäll och jag på ett par skidor som hade ett bakglid av det värsta slag!! Jag funderarde mitt i en backe om jag inte skulle ta och lägga mig ner och döööö!! Väl framme så tände vi en eld och gjorde kolbullar och bara njöt av solen som värmde gudomligt. Även lördagskvällen var helt otrlogt rolig, men vi håller även den i cencur, men mest för att vi ser så hemska ut på korten! Hahah!! :)


Kommentarer
Postat av: Henke

Tjenare Lina!

En massa bilder från fjällen vilket såg ut att ha vairt trevligt men vart är hamsterbilderna då? Det hade varit roligare för den som kikar in att se ;)

2009-04-20 @ 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0