Jooråsatte..

Hann inte med att skriva någonting igår då eftermiddagen och kvällen gick i kaosets tecken. Börjar med att jag anade att det var lite vatten i kylar´n i förrågår så bad Iwan på jobbet kolla det igår. Mkt riktigt. Det var kruttorrt i den där behållaren. Nästintill ett under att jag tagit mig till jobbet överhuvudtaget!! Inser att helvetet måste in på verkstad och jag vill bara lägga mig på golvet och grina och skrika. Pappa och Kalle ska ändå envisas med att säga: Det är en bra bil..nej Lina du ska inte skrota den. Nää!! Men om den nu är så JÄVLA bra som dem säger, varför går faanstyget alltid sönder då?? Jag har lagat bilen för nästan lika mkt som jag köpte den!!!! Bra bil my ass....

Men! Lite roligare grejer då! jag åker ju till sthlm i helgen!! Det ska bli nice:) Vi fick tag i inte alltför dyra biljetter heller. Vilket känns bra för i min plånbok måtte det fasen vara hål i som pengarna bara försvinner??

Gårdagens gubben bredvid:
 Ska iväg och prata med morsan idag, och hoppas att det är bättre än igår. Batteriet i hörselapparaten var trasig så hon pratade som hej kom och hjälp mig. Det vart rätt var tredje gång ungefär! Så det är bara till att köpa en förpackining.


Men vad gör jag nu? *nåt ljud som låter från datorn*. Det där vart olyckligt....Jag får göra om hela skiten va.


Haha, jag vet inte längre om han är mitt irritationsobjekt eller om han förgyller mina dagar:)


Nu: Fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0