Magen

Sitter på jobbet nu och magen känns inte som den ska. Var hos lilla A en snabbis igår för att hämta pappas present plus att lämna en liten "krya på dig" present till Alfred. A har ju som sagt magsjuka, och jag vet inte om det psykiskt eller vad, men jag känner mig lite små skum....

Igår var jag ju som sagt bjuden till Skönsbergs jobbfest. Pelle hade sagt att det skulle komma en "hemlig gäst" och bad mig vid 21 tiden att skynda mig dit. Då jag knckar på dörren som var låst ,möts jag av en tjej med de fetaste leendet, men då hon såg mig förändrats ansiktet radikalt. Jag har aldrig sett en sådan besvikelse/förvåning ever!!! Tjejen ifråga har jag aldrig jobbat med och hon hade (förmodligen!!) hoppats på att det skulle vara en någon annan. Haha, jag kände mig hyffsad dum efter hennes bemötande. Dock då jag klev in i rummet där alla satt så fick jag ett varmt välkomnande och massor av kramar. Det var riktigt kul att träffa the old gang igen! Hoppas på fler inbjudningar :)

Men nu pallar jag inge mer...blir nog hemgång för mig nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kunde du missa att jag bara hade tofflorna på mig vid hemfärd!? Du har ju kvar ett visst ansvar tycker jag.

2009-02-16 @ 15:40:55
Postat av: Pelle

2009-02-16 @ 15:41:46
Postat av: Lina

Haha! Pelle i det skick som du var hade det inte spelat någon roll vad jag sagt. Det var your way or the high way:)

2009-02-16 @ 20:43:14
URL: http://luucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0