Patrik 1.5

Vilken jäkla film!!! Den är ett MÅSTE att se för er som inte sett den. WOW! Aldrig har två timmar gått så snabbt. Och Gustav Skarsgård......han är ju så snygg så man vill ju bara krypa in i skärmen och krama honom!! Jag har ju faktiskt träffat honom i verkligheten då jag var statist i hans film Iskariot (som förövrigt totalfloppade.....) och kan då säga att han är sjuukt trevlig och tio gånger så snygg i verkligheten. Kände då han tog min hand och presenterade sig att jag bara stod och gapade och stammade väl fram nått läte som försökte låta som Lina.

Pratade precis med syster. De blir kvar över natten då lilla A har spytt igen....han sov nu så vi får hoppas att det blir bättre imorgon!!

Skulle behöva sova jag med, men har en sådan jävla ångest inför morgondagen!!! Det är inte nervositet utan ren och skär ÅNGEST! Varför vet jag inte...men det känns i kroppen som det brukade göra de söndagar jag varit hemma och skulle åka upp till Umeå igen. Den är hemsk!

Vill jag jobba med det här?
Kommer dem att gilla mig?
Kommer jag att gilla dem?
Vad är det jag egentligen ska göra?
Vart ska jag parkera bilen?
Vad ska jag säga då de måste öppna dörren åt mig? Att jag heter Lina Andersson och ska börja jobba där idag, eller att jag söker Ulf?
Ska jag ens träffa Ulf?

*Spyr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0