Sj...

Igår då jag skulle åka hem så var jag orolig över att tåget kanske blivit försenat pga. "snökaoset" Då jag kommer till t-centralen så är det PACKAT med folk, och jag ser på skärmen att nästintill alla tåg är försenade....utom mitt. lovely tänkte jag! Då det var ett regional tåg till gävle så var det först in får plats som gällde, och givetvis så fick jag mig en plats. Viktigt! Såg klart slutet av försnoning, vilket för övrigt var en riktigt bra film!! Vägen till gävle gick snabbt och smidigt, och än så länge så var jag nöjd. Men så kom vi gnarp....och längre kom vi inte!! I en timme stod vi stilla, innan det kom bussar som skulle föras oss tillbaka till sundsvall. Jag var måttligt less... Det blev inte bättre då jag satt där och var bitter att personen bredvid mig sjöng HÖGT till sina låtar på sin mp3....

21.00 var jag hemma ist för 19.30. Då blev det kvällsfika och sängen direkt.

Trots att vi sovit mkt i helgen så var jag tröttare än någonsin imorse då klockan ringde...eller helt förstörd är nog ett bättre ord.

Och det ser FÖRJÄVLIGT ut hemma!!  Det är så jag mår dåligt. Jag har nästintill det alltid rent och fräsht hemma, men nu har det spårat ut. Så det är ett måste att städa då jag kommer hem. Inga undanflykter what so ever!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0