Skämtaru elle??

Igår kväll så blev det soffhäng med min kära vapendragare Elka. Kinamat, godis och chips låg och jäste i våra magar då det var dags för andra omgången av melodifestivalen. Såg bara lite av den första hos Sandra förra lördagen och efter det jag så hade jag inte stora förhoppningar på att denna omgång skulle vara bättre. Det var den inte heller. Eller..den var bättre, men shit så dåligt det var ändå. Och Petra Mede...vart ska jag börja?? Skämten är så sjukt intränade och jag skämdes över henne programmet igenom. "Måns, Marie har lämnat dig en lapp....jag är gravid"  BADABOOM! Öhh??? Vad var det som skulle vara roligt?? Det enda som var kul som kom ur hennes käft var då hon sa att vi skulle titta på bandU. Bandu??? Sist jag kollade så hette det bandY. Sopa.

Men en till grej. La ni märke till Måns hoppande in och ut ur bild?? Det var som att det var julafton all over igen och Hacke hackspett hade ett bidrag, Dock var låten helt ok.Men bara ok.

                   
                                                                                                                                                                                                                                                           Hacke hackspett?                Måns Zelmerlöw?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0