Small town girl

Imorse då jag gick till jobbet så tänkte jag på min sthlms vistelse och hur jag aldrig skulle passa att bo i den staden. För det första så blir man ju så sjukt anonym. Du kan ju gå i en hel vecka utan att träffa på någon du känner, medans om du bara går till affären här så stöter du på minst tre. Det är ens vän, någons syster eller pojk-flickvän.

Även att jag har så svårt för "kulturen" där. När Kalle sa till mig att han skulle käka brunch med sin bror ville jag bara fråga: Vad faan är det?? För att han senare började prata om dubbel och trippel expresso, och jag bara känner till gevalia....? Nepp. Storstan i alla ära för att göra en tripp, men att bo där på heltid skulle aldrig funka.

Min dator verkar måsta begravas iaf....FAN!!!!!!!! Hur i hela h-vete ska jag få ihop pengar till en ny dator?? Jag vill bara grina....

Har jag tur så kanske jag hittar en på vägen hem. Joo visst!

Ikväll väntas en kväll med min plutt, Alfred den udnerbara!!!:)

Kommentarer
Postat av: Micke

Spårlämning! =)

2009-02-05 @ 10:13:30
URL: http://hedin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0