Tråååk!

Vet ni hur tråkigt det är att vara utan dator?? Jag kan inte blogga...inte läsa bloggar, inte uppdatera något skvaller som man ALLTID får via facebook. Allvarligt..den sidan är ju som rena rama hänt extra!

Och det värsta....jag kan inte ladda ner mina serier!!!!! Har dock med mig datorn till jobebt nu och hoppas at mangeboy hjälper mig snabbt så jag blir fit for fight igen!

Känner mig inte lika trött idag heller då jag tvärslocknade i soffan igår innan kl 22 och vaknade imorse när nyhetsmorgon melodin startade på TVn.

Men nu måste jag springa på utbildning.

Ps. Hur kan jag svettas då jag går till jobbet i 17 MINUS???!! Jag är inte normal...Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0