Truck --> Lastbil

Jaa så var det lastbils time idag då. 08.00 satt jag i en STOR lastbil med en kille som heter Erik, och vi skulle iväg till h-sand. Vi stannade på en massa ställen för att lämna och hämta en massa olika gods och jag hade STORA problem!! Jag kunde inte ta mig in eller ur lastbilen för det var för högt!! När jag skulle in, så fick jag ta sats och hoppa upp på första trappsteget, och när jag skulle ut så fick jag hoppa ner. Det hela resulterade i att jag efter 10 gånger gav upp och satt kvar medans Erik fixade resten. En häftig grej som var under dagen, var då vi besökte nya fängelset i h-sand. På allvar så var det som att besöka inspelningsplatsen frö Prison Break!! Det var stora höga betongmurar, och i mitten så var det ett övervakningstorn. Det var häftigt:)

Och alla gubbar som vi mött idag har verkligen fått en chock då de sett mig. Det är vana vid gubbar 40+ och helt plötsligt så dyker jag upp. En blond tjej i förstora kläder och kräver en signatur på fraktsedeln. Vissa miner var obetalbara:)

Dagens gubben som sitter bredvid mig och tänker högt:
"Press button to cancel...mmm....men det går inte!......det där skulle jag aldrig ha gjort"

Nu: SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0