Truckförare - javisst!

Kära vänner...vilken jäkla dag!! Idag skulle Lina minsann vara ute i terminalen och magasinet för att se hur allt fungerade. En otroligt vacker dress hade som sagts valts ut till mig..för att nämna de sexiga stålhettaskorna. Jag var sexigaste på bygget - lätt!! (?) Iaf. Jag har kört truck, lastat paket, använt mig utav en vakumlyft, och lyckades göra fel vilket ledde till att jag flög upp i luften och hängde och dinglade som en annan marionettdocka tills Iwan fick ner mig. Japp...skämmigt var bara förnamnet. Det var även så fruktansvärt kallt där ute, att kroppen blev snabbt till is.

Dock så var jag dagen till ära utbjuden på lunch av mina nya chefer. Jag har liiiite svårt att koncentrera mig då dem är i närheten, då två av dem ser så sjukt bra ut att mina öron hettar!!!:) Jag tog snabbt ur mina hårspännen för att dölja stoppljusen. Då lunchen var slut trodde jag att jag skulle få vara inne på kontoret och jobba igen. But no. På med utstyrseln och tillbaka till terminalen var ordern. Jag blev nästintill gråtfärdig. Hade det inte varit för supersköna Iwan så hade dagen varit betydligt kallare och tråkigare. Vi har ju en tävling på jobbet med stegräknare, och jag ska få min imorn. Hade jag burit den idag hade jag lätt vunnit, för shit så jag vandrat överallt. På slutet frös jag så mkt att då jag kollade på mina händer så var naglarna blå!!! Trots tjocka skinnvantar.

Men jag ska faktiskt inte klaga allt för mkt. Dagen var faktiskt trevlig:) Höjdpunkten var då en gubbe 55+ som jag aldrig sett innan, kom fram och gav mig en walters orginal och blinkade med ögat. Hahah. Om man får godis bara för att man är ensam tjej på ett bygge så stannar jag nog kvar!!

 Mina ooootroligt vackra dojjor
 Här är jag svinnöjd över att ha märkt en last med GVE. Kanske ska byta inrikting från kontoret till terminalen?? Hhahhaha yeeeeah right.

Kommentarer
Postat av: emma

haha,jag diggar din stajl:D

2009-02-17 @ 21:27:44
Postat av: moster

Du passar i din nya stil.Kramar i massor.

2009-02-17 @ 22:24:39
Postat av: kim

Haha gud vad kul att läsa, hoppas det fortsätter gå bra för dig vännen :)

2009-02-18 @ 09:38:14
URL: http://letsrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0