Tunga ögon

Hade bestämt mig idag att jag skulle ut och gå lite på lunchen för att få lite luft då jag blir så sjukt trött efter att jag ätit. Men har ni sett vädret?? Blir ingen promm här inte...så jag lär väl få springa på toa flera gånger nudå bara för att få vila ögonen då dem verkligen blir sjukt tunga!!

Och sedan det här med att sitta stilla hela dagarna. Jag sitter verkligenså fruktansvärt stilla nu...man mår inte bra av det! Telenor var också ett stilla sittande jobb, men då lämnade jag iaf stolen då och då för att be om hjälp eller för att gå och snacka lite skit.

Känns som att jag klagar lite väl mkt över jobbet. Det är inte riktigt rättvist då det faktiskt är ett 1000 gånger så behagligare jobb än telenor. Arbetstiderna är ju underbara om man jämför. Klart jag är trött som en gris då kl ringer 06.00 varje morgon, men helt klart värt då man är hemma 17.15 varje dag!!

Men nu är lunchen slut här och jag ska jobba vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0