Umgås

Jag och Sonja, vi kan det här med att prata vi iaf! 02.55 skjutsade jag hem henne efter att ha pratat om allt mellan himmel jord! Kimpan gav upp vid 00.00, men då hade hon en karl som väntade hemma på henne samt att hon skulle upp och jobba stackarn. Men tänk vad livet har sina överraskningar ändå. Hade vi inte börjat jobbat på telenor så hade vi aldrig lärt känna varandra, men jag är glad att vi gjorde det för det är verkligen två toppentjejjer!! Haha skrattar jämt då jag tänker på hur Kim sa till mig att hon tyckte jag var en typisk 19årig "Monki"tjej första gången hon såg mig. Jag är varken 19 och äger EN tröja från Monki, hehe:)

Vi åt iaf som om det inte fanns någon morgondag! Sonja vann priset då jag tror att det måste ha gått ett hål rakt igenom henne, för vart hon fick plats med all kräftsallad som hon åt vette gudarna!! Och det som är jobbigt då man ätit en massa kvällen innan är att man alltid vaknar hungrig! Man borde tycka att man borde vakna mätt...men icke. Magsäcken har lixom töjt ut sig och vill bara ha mer, mer, MER!

Men nu måste jag hoppa in i duschen! Elkan och jag ska göra stan, och åka ut till nordljus!! Jag har längtat efter att få åka ut och glo där. Så jag sa till Elin att VI behöver nya grejer till våra lgh, allt för att locka henne. Elin tyckte det lät som att vi redan var på väg att bli pantertanter som vi ska bli då vi blir gammla. Lila hår, löständer och stickade koftor kommer vi att bo tillsammans de sista åren av våra liv. Lovely!

Kommentarer
Postat av: kimpa

tack för en supertrevlig kväll! och mat och allt :) vad gör ni nästa helg? haha ;)

2009-02-28 @ 14:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0