Vad är det jag lovat??

Joo bilder!!:)

Vi börjar med sthlm.

 
Bälteskungen. Här vänder sig Emma om: "Va faan haru bälte på dig du??" Elin: " Ja men va fan, åker vi i dike far man åt helvete!"
 
Och som den människan sov, så var det nog tur att hon bar bälte...
 
Frukosten på lördag, serverades på waynes, men en världsgod kycklingmacka och varm choklad
 
Ett givet stopp var på muffins stället i gallerian. Morotsmuffisens satt som en smäck!
   
Efter över 5 timmar på stan var vi småtrött..
 
Här kom vi på idén att Elin skulle titta vänster, jag neråt, Mia höger. Elin tittar åt helt fel håll. Mia tittade bara åt höger med ögonen. Hahah!!
 
Det här är på den bästa puben jag någonsin varit på!! Mia ser inte lika pigg ut längre. Tidigare på kvällen lät det så här: "Fy fan vad jag ska dansa! Jag ska dansa så jag kissar ner hela dansgolvet!"

Har jag inte lovley friends så säg:)

Helgens bilder kommer imorn...om ni har tur och jag inte för lat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0