Veckan har vänt

Nu går vi mot helgen folket. MOT HELGEN!!! Wonderbar! Helgen är dock späckad som vanligt. Fredagen ska spenderas med Sonja och Kimpan, vilket ska bli sjukt trevligt!! Lördagen ska spenderas med favvo elkan, först en vända på stan för att fixa present till Millan som vi sedan ska på fest till då hon fyller år. Va gamla ni börjar bli tjejer!! Tur att en annan fortfarande är en ung 23 åring.....;)

Gubben bredvid har börjat blivit riktigt pratglad! så pratglad att jag ibland måste slå av öronen men då hör jag: Du!...Duuuu!! LINA!!

Gårdagens kommentarer:
Jag: Prinsessan Viktorias förlovning blir officiell idag.
G: Nu jävlar lär väl östermalmstanterna vakna till liv i sina rullators. På med rävboarna bara!!

Vart faan är min telefon någonstans?? (han letar febrilt på skrivbordet och i jackan)
Efter 5 minuters letande: hahah!! Den jäveln satt i svångsremmen!

Sparläge?? Vad är det? Betyder det att den håller på att spara papper??

Va faan hände?? Vart tog bokningen vägen? Äsch..det visar väl sig..

Alltså jag skrattar så himla mkt åt denna man på dagarna att jag ibland måste gå iväg. Han är även grymt imponerad av hur jag skriver på tangentbordet då han själv kör pekfingervalsen i slowmotion.

Som nu sa han precis: men jävlar vad det smattrar där borta hos dig!!


Men nu ska jag kolla vidare lite här innan det är dags för jobb igen. Sonja, kimpan och henke - vet ni hur skönt det är med 1 timmes lunch!!! Vi har även gratis kaffe här och ny frukt varje dag, och då snackar vi vindruvor, kiwis och annat tropiskt. that's gooood!


Kommentarer
Postat av: kim

haha vilken jäkla lyx. eller så kanske det är så det faktiskt ska vara på en arbetsplats? ;)



btw, ang fredag, har vi bestämt tid och plats än? jag slutar som sagt 18, vi kan vara hos mig om det skulle vara så men om någon av er ska släcka törsten med lite vin kanske det är smidigare om vi är hos någon av er? =)

2009-02-25 @ 15:36:58
Postat av: Henke

Får se hur det blir för mig på telia på måndag men jag kräver frukt =)

2009-02-26 @ 13:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0