det här med stil..

är något som jag inte har gott av. Jag suger på att shoppa. Insåg idag att jag går klädd likadant VARJE dag. Chinos, tröja och gärna en väst och converse skor. Det är som mina kompisar säger: men hur många chinos har du lina??   Jaa vad skulle jag tippa..6-7? och alla i dess olika färger. Jag är så okvinnlig att det finns inte!! Men samtidigt då jag jobbar på det jobb jag gör så handlar det om att sitta ner i 9 timmar och då är det sköna kläder som gäller!

På nyårsdagen klev jag direkt upp från sängen och begav mig till jobbet i spetstrosor vilket var ett big mistake! Jag hade intatuerade rosor på skinkorna i en vecka, och det var varken vackert eller skönt då jag väl satt där.

En sak till bara innan läggdags. Varför ska det vara så svårt att gå och kissa? Jag går väldigt sällan på toa då jag är nödig....av ren lathet! Jag ligger hellre och skakar med benen och känner hur det trycker på för att förtränga det. För det är helt enkelt för jobbigt att gå de 10 meterna till toan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0